Školka hrou

Školka hrou

Cílem projektu Školka hrou je dlouhodobá metodická podpora učitelů a ředitelů mateřských škol. Pro didaktickou praxi v mateřských školách byl vytvořen Vzdělávací box Školka hrou.

 

 

 

Škola dotykem

Škola dotykem

Škola dotykem je výzkumný projekt, jehož cílem je zjistit přínos dotykových technologií ve výuce. Patnáct škol z různých krajů České republiky testuje v praxi vyučování pomocí tabletů a dotykových obrazovek.

 

 

 

Program podpory digitalizace škol

Program podpory digitalizace škol

Projekt je zaměřen na zvýšení využívání informačních technologií ve školách a jejich dlouhodobá podpora ze strany vzdělávacích organizací a soukromého sektoru. Do programu se mohou zaregistrovat mateřské, základní a střední školy na území České republiky.

 

 

 

Efektivní výukové nástroje pro učitele

Efektivní výukové nástroje pro učitele

Kniha čerpá z neurověd, psychologie či sociologie a poskytuje padesát různých vyučovacích technik pro většinu předmětů. Prezentuje strategie, které umožňují vyhovět potřebám různých stylů učení, stimulovat kreativitu učitele, ozvláštnit výuku, zvládat různé projevy chování a podporovat osobní odpovědnost žáků.

 

 

 

Zavádění formativního hodnocení

Zavádění formativního hodnocení

Publikace představuje pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků studentů. Pro každou z těchto strategií nabízí podrobně popsané techniky. Kdy a jak tyto techniky využívat doplňují rovněž i tipy, varování a vylepšení k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení.

 

 

 

Pan Kaktus: Příběh ze zahradního města

Pan Kaktus: Příběh ze zahradního města

Co všechno může během jednoho dne zažít obyčejný kaktus? Vydejte se s námi do zahradního města a staňte se součástí jeho vyprávění. Ačkoli se na první pohled může zdát, že jde o den jako každý jiný, nenechte se zmást. Na pana Kaktuse čeká probuzení, jaké ještě nezažil.

 

 

 

The SCHOOL DANCE

The SCHOOL DANCE

Mezinárodní taneční soutěž pro mateřské, základní a střední školy. Cílem soutěže je motivace žáků k pohybu a k využívání informačních technologií.